دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود فول البوم حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیر میلاد نیکزاد

1 4 دانلود فول آلبوم حمید هیراد

بچرخا در برم بچرخا در برم رقص کنان کو
مرا مستم کن ای مرا مست کن نعره کنان بگو
♪♪♫♫♪♪♯ کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام ♪♪♫♫♪♪♯
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کوه به کوه آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام

دل ای دل دل ای دل ای دل ای دل
ایمان مرا عقل مرا هوش مرا برد چشمان تو
ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو
دلداده ی او گشتم و می کشد مرا خم ابروی تو
♪♪♫♫♪♪♯ سر به سر دل من نزار من و دیگه در نیار ♪♪♫♫♪♪♯
عاشقت شدم من همین یبار جون تو
کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کوه به کوه آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام

دل ای دل دل ای دل ای دل ای دل
دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن
هر لحظه به دام تو گرفتارمو بیمارم
هر لحظه به دام تو گرفتارمو بیمارم
بیا جون دلم نازتو خریدارم
♪♪♫♫♪♪♯  ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو ♪♪♫♫♪♪♯
دلداده ی او گشتم و می کشد مرا خم ابروی تو
سر به سر دل من نزار  من و دیگه در نیار
عاشقت شدم من همین یبار جون تو

دانلود آهنگ مستم کن با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ مستم کن با کیفیت 128 : DOWNLOAD


دانلود آهنگ حمید هیراد خدا

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیر میلاد نیکزاد

Hamid Hiraad Khoda دانلود فول آلبوم حمید هیراد

نیمه شب بیرون زدم رفتم پی می خواریم تا در میخانه رفتم در پی دلداریم
دوش دیدم در میخانه صف است از عاشقان ای خدا ناخورده می من به شما رسیده ام♪♪♫♫♪♪♯

یارم آخر ز غم عشق تو دیوانه شدم بی خود از خود شدمو راهی میخانه شدم
آنقدر باده بنوشم که شوم مستو خراب نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب
خوش خرامان میروی ای جان جان بی من مرو سرو خرامان منی در دل و جان بی من مرو

این جهان با تو خوش است و آن جهان با تو خوش است این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو
مونس شب های دل زارم ای که تو شدی همه دارو ندارم یا رب یا رب یا رب یا رب♪♪♫♫♪♪♯

مرهم قلب و دل بی قرارم ای که تو شدی همه دار و ندارم یا رب یا رب یا رب یا رب
یا رب ای دل عشق تو صبر و ثباتم میهد عطر تو وقت سحر از غصه نجاتم میدهد

یا رب امشب برایم نم باران بنویس دو سه شب پرسه زدن توی خیابان بنویس
یا رب امشب برایم نم باران بنویس♪♪♫♫♪♪♯

خوش خرامان میروی ای جان جان بی من مرو سرو خرامان منی در دل و جان بی من مرو
این جهان با تو خوش است و آن جهان با تو خوش است این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو

دانلود آهنگ خدا با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ خدا با کیفیت 128 : DOWNLOAD


دانلود آهنگ حمید هیراد شب که شد

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیر میلاد نیکزاد

Hamid Hiraad Shab Ke Shod دانلود فول آلبوم حمید هیراد

شب که شد همش میای به یاد ما شب که شد کجای یار به من بیا
هر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شد♪♪♫♫♪♪♯
شب که شد نگاتون همش میاد در نظرم شب که شد صداتون همش میوفته تو سرم
هرچی شد یار من فقط بیا دور و برم شب که شد شب که شد شب که شد
مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم♪♪♫♫♪♪♯
مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی
حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی♪♪♫♫♪♪♯
شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد
شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد
شب ♪♪♫♫♪♪♯
شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد
شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد
شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد♪♪♫♫♪♪♯
شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد
مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم
مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی♪♪♫♫♪♪♯
حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی
شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد
شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ شب که شد با کیفیت 320 :DOWNLOAD

دانلود آهنگ شب که شد با کیفیت 128 :DOWNLOAD


دانلود آهنگ حمید هیراد رسوایی

Hamid Hiraad Rosvaei 1 دانلود فول آلبوم حمید هیراد

عاشق تر از آنم که غمی خواه شوم من
با بوی سر زلف تو آرام شوم من
عاشق تر از آنم که تو را یار بدانم♫
من عاشقم و جز تو خریدار ندارم
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من♫
نازترین خلق جهان نشسته روبروی من♫
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو
جان منو نگار من در دل من ترانه شو
♪♪♫♫♪♪♯
ای دل ای دل ای دل ای♫
ای دل ای دل ای دل
مجنون شیدا منم عاشق لیلا
منم سرسپرده و اسیر اون نگاه زیبا♫
مجنونم و شیدا منم عاشق لیلا
منم سرسپرده و اسیر اون نگاه زیبا
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من♫
نازترین خلق جهان نشسته روبروی من
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو♫
جان منو نگار من در دل من ترانه شو

دانلود آهنگ رسوایی با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ رسوایی با کیفیت 128 : DOWNLOAD


دانلود تمام آهنگ های 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد