دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سولو به نام گریه کردم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سولو به نام گریه کردم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : احمد سولو / تنظیم : احسان احمدی )

AhmadSoloo دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام گریه کردم

-

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Gerye Kardam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Gerye Kardam

—————————————-

متن آهنگ

گریه کردم اشکامو ندیدی
تو ندیدی بی تو من شکستم
گریه کردم برگردی دوباره
جون نداره این قلب شکستم

گریه کردم
گریه کردم
تا نبودی دنبالت میگشتم
بی تو اشکم
بی تو هر دم میریزه
وقتی نیستی
بی تو گریم میگیره

♫♫♫

خیلی داغونم بی تو عزیزم
خیلی تنهاست این قلب مریضم
روزی صدبار از اون وقت که رفتی
میمیرم

—————————

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید طالب زاده به نام پا قدم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید طالب زاده به نام پا قدم  با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

hamidtalebzadeh دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

-

——————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hamid Talebzadeh – Paaghadam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hamid Talebzadeh – Paaghadam

——————————

متن آهنگ حمید طالب زاده به نام پا قدم

از پا قدم خوب تو بود که
هرچی از خدا خواستم بهم داد
آرامشمو بدست آوردم
بی حوصلگی از سرم افتاد
از پا قدم خوب تو بود که
حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد
احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی
تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه
دور کنه مارو یه لحظه از هم

دنیا روی خوش بهم نشون داد
اینجوری به آرزوم رسیدم
خونه از هوای تازه پر شد
تا چشمای ناز تورو دیدم
اینجوری به آرزوم رسیدم

از پا قدم خوب تو بود که
حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد
احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی
تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه
دور کنه مارو یه لحظه از هم

تو مثل نفس برام مهمی
تو قد چشام برام عزیزی
تو فرشته ای از آسمونی
تو معنی خوب ِ همه چیزی

از پا قدم خوب تو بود که
حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد
احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی
تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه
دور کنه مارو یه لحظه از هم

——————————-

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید حسین پور به نام ۲ ۳ روزه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید حسین پور به نام ۲ ۳ روزه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

اهنگ و تنظیم : مجید حسین پور  / ترانه : ایمان منصوری )

( میکس مسترینگ : ایمان غلامی / گیتار الکتریک : مهدی جوکار )

MajidHoseinPour دانلود آهنگ جدید مجید حسین پور به نام 2 3 روزه

-

========================

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

========================

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم

متن آهنگ به زودی…

دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای همای مستان و یلدا عباسی

دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای همای مستان و یلدا عباسی به نام در حسرت دیدار

(دانلود از لینک مستقیم با کیفیت عالی)

Homay%20Mastan%20Ft %20Yalda%20Abbasi%20 %20Dar%20Hasrat%20Didar دانلود موزیک ویدئو جدید همای مستان و یلدا عباسی به نام در حسرت دیدار

Homay Mastan Ft. Yalda Abbasi – Dar Hasrat Didar Video

=================================

High Quality               HD 720p
Download                   Download
=================================
لینک مستقیم به زودی…

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مصطفی آشتیانی به نام بارون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مصطفی آشتیانی به نام بارون با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : حدیث دهقان / آهنگ و تنظیم : فواد غفاری / ترومپت : امید حاجیلی / مندولینا : بهنام حکیم )

Ashtiyani دانلود آهنگ جدید مصطفی آشتیانی به نام بارون

Mostafa Ashtiani – Baroon

-

========================

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

========================

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم