دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

فول البوم ماکان بند

دانلود آهنگ عصر خوب ماکان بند

Macan Band Ye Asre Khoob دانلود فول آلبوم ماکان بند

کی مثل ما دو تا دیوونه ی بارونه…

توی ترافیک هم بیخیاله قانونه…

عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه…

تنها کسی هستی که حرفای جدید باشه!!

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند بچه که نیستم

Macan Band Bache دانلود فول آلبوم ماکان بند

سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی

این همه برو بیا واسه تو داشت آخه چه سودی

خودتو زدی به اون راهو منم که ساده

طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده…

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند برو دارمت

Boro Daramet دانلود فول آلبوم ماکان بند

چرا غَم داره چشمات

یه دنیا حرف داره نگاهت

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند پیشم بخند

Macan Band Pisham Bekhand 1 دانلود فول آلبوم ماکان بند

حال منو همیشه میفهمیو
از خودمم بهتر میدونی تو

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه من

macan دانلود فول آلبوم ماکان بند

نمیبینی چجوری موندم تو تنهایی
نمیدونی دلم میگیره یه وقتایی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند عاشق که میشی

u دانلود فول آلبوم ماکان بند

نداره این عشقو دیگه بعد تو هیشکی

آتیش کشیدم عکسامونو وقتی نیستی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان باند یه لحظه نگام کن

Macan Band Ye Lahze Negam Kon دانلود فول آلبوم ماکان بند

جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو
برگشت ورق دل کندیو نفهمیدم پس چرا خواستی منو

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند دو دقیقه بودی

Macan Band 2 Daghighe Boodi دانلود فول آلبوم ماکان بند

نه به باره نه به داره هنوز هیچی نشده چرا ترمزت بریده

کجا با این عجله هنوزم فکر می‌کنم یه حسی داری تو به من

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند خدا پشتمه

148787045398509478macan band khoda poshtame دانلود فول آلبوم ماکان بند

من خود اونی ام که هرشب بغضمو قورت میدم

من شبام سیاه و تاره روشنایی واسه من فقط یه خیاله

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند هر بار این درو

Har Bar In Daro دانلود فول آلبوم ماکان بند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه

عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه
دیگه بدون من یه قدمم برندار

یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


دانلود آهنگ ماکان بند پنجره

( از آلبوم دیوونه بازی )

Macan Band Divooneh Bazi 1 دانلود فول آلبوم ماکان بند

پنجره باز بود دیدمت وا موند دیدمت میرفتی دیدمت

اسمتو میگفت دیدمت میخندیدی دیدمت شاد بودی دیدمت

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد