دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید فرشاد محمدی به نام دوری

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرشاد محمدی به نام دوری با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : معصومه اکبری / تنظیم : حامد برادران )

Farshad Mohammadi   Doori دانلود آهنگ جدید فرشاد محمدی به نام دوری

-

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Farshad Mohammadi – Doori

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Farshad Mohammadi – Doori

——————————————-

متن آهنگ جدید فرشاد محمدی به نام دوری

با اینکه دوری ازمن / خیالت رو به رومه

تا عطر تو میپیچه / کار منم تمومه

هنوز به یاد چشمات / پلک روی هم میذارم

تو رفتی و از اون روز / حال خوشی ندارم

***********

تو درو بستی رفتی / بدجوری من شکستم

می گفتی اشتباهه / که عمری پات نشستم

گذشتی ساده از من / حتی نیگام نکردی

دریای اشک شدم من / اعتنا نکردی

***********

دنیا ازم بریدش / تا تو ازم بریدی

نفهمیدم که پشتم / از کی حرفی شنیدی

خونه بدون چشمات / خونه که نیست زندونه

برو ببین کی جز من / قدر تورو میدونه



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد