دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید مهدی پوران به نام به فکر من نباش

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی پوران به نام به فکر من نباش با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : رامتین پایدار / آهنگ : مهدی پوران / سه تار : سعید فرازمند )
( تنظیم ، میکس و مسترینگ : دی جی بلک زینگ )

MehdiPoorAN دانلود آهنگ جدید مهدی پوران به نام به فکر من نباش

-

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Pouran – Be Fekre Man Nabash

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Pouran – Be Fekre Man Nabash

———————————

متن آهنگ جدید مهدی پوران به نام به فکر من نباش

اومد اون لحظه که ما راهمون جدا میشه

نمیخواستم قسمت دوتاییمون جدایی شه

حالا که داری میری میدمت دست خدا

واسه خوشبختی تو من میشم دست به دعا

تو داری میری ولی من به آخر رسیدم

برو فکر من نباش خدا به همراهت عزیزم

به فکر من نباش ای همه وجود من

میخوام ببینم شادیتو بدون من 

تو تمام هستی منی تو برام خیلی عزیزی

نمیخوام بگی که شادی بمونی اشک بریزی

*************

همیشه تو خیالم تو خیال رویاهام

بعد از این خیال واهی هیچی جز تو نمیخوام

تو داری میری ولی من به آخر رسیدم

برو فکر من نباش خدا به همراهت عزیزم

به فکر من نباش ای همه وجود من

میخوام ببینم شادیتو بدون من 

تو تمام هستی منی تو برام خیلی عزیزی

نمیخوام بگی که شادی بمونی اشک بریزی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد