دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

مروز برای شما کاربرهای وبسایت دانلود برای تو جدیدترین آهنگ مرتضی پاشایی را به نام جاده یک طرفه را امده ی دانلود کرده ایم. مرتضی پاشایی این قطعه را با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی و ملودی و تنظیم خودش ساخته و تولید کرده است.همچنین وی این روزها در حال تهیه و تولید آلبوم دوم خود است و همکاری هایی را نیز با علی لهراسبی برای آلبوم جدید علی لهراسبی دارد.

 

متن آهنگ جاده ی یک طرفه :

باز دوباره با نگاهت

این دل من زیر و رو شد

باز سر کلاس قلبم

درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر و رو شد

با تموم سادگی تو

حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت می مونم

میگم عشق آخریتو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همه است

آخه هر کی رسید دل ساده ی من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری

واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری آخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه

نکنه همه حرفای تو مثل حرفه همه

صحنه سازیه این یه بازیه

بی هوا نوازشم کن

اشکو و غصه هامو کم کن

با نگاه بی قرارت

باز دوباره عاشقم کن

اشک و غصه هامو کم کن

قلب من بهونه داره

حرف عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره

غیر از اینکه باز دوباره

سر رو شونه هات بذاره

میدونی حالم این روزا بدتر از همه است

آخه هر کی رسید دل ساده ی من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری

واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری آخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه

نکنه همه حرفای تو مثل حرفه همه

صحنه سازیه این یه بازیه

میدونی..

لینک دانلود

راهنمای دانلوددانلود فایل با حجم 7.3 مگاباییت

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد