دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی
دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود فور یو ،دانلود اهنگ جدید،دانلوداهنگ ایرانی

دانلود بروز ترین اهنگ ها خواننده های ایرانی و خارجی ودانلود اهنگ جدید،اهنگ جدید، اهنگ بروز،اهنگهای ایرانی،اهنگ جدید،سینما ،اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام حس عاشقی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : امیرعلی بهادری / آهنگ : عماد طالب زاده / تنظیم : پویا حیدری )
( میکس و مسترینگ : پیام هوشمند )

EmadTalebzadehh دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

-

——————————————–

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi

————————————–

متن آهنگ

نه خوشحالم
نه ناراحت
میخندم و غمگینم
هرجا که چشم میندازم
بازم اونو میبینم
نمیدونم ، چرا اینجور
درگیرم با خودم
اون هنوز نمیدونه
که من عاشقش شدم

این حال و هوارو دوست دارم
بی خوابیارو دوست دارم
من بی بهونو اونو میخوام
بغض شبا رو دوست دارم
دلشوره هارو دوست دارم
من بی بهونه اونو میخوام

اگه دل به من نده
اگه عاشقم نشه
واسه دل زدن به آب
هم قایقم نشه

میمیرم از رنج
میگیره آسمون
میریزه سقف این
خونه بدون اون

این حال و هوارو دوست دارم
بی خوابیارو دوست دارم
من بی بهونو اونو میخوام
بغض شبا رو دوست دارم
دلشوره هارو دوست دارم
من بی بهونه اونو میخوام

—————————————

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد